In onze optiek is het onzinnig om vragen te verzinnen om een pagina te vullen.
Daarom vindt u hier alleen wat echt vaker gevraagd wordt.
En dan krijgen we geregeld als antwoord terug: “Oh ja, best wel simpel.”
Ik heb een membership gekocht. Hoe kom ik op die pagina(‘s)?


Hiervoor heeft u de inloggegevens nodig die u aangemaakt hebt tijdens de aanschaf van uw ticket.
Heeft u dat via uw GSM gedaan? Dan kan het zijn dat die uw inloggegevens heeft opgeslagen.
Is dat zo? Dan kunt u via het pijltje (eerste afbeelding) rechtstreeks naar uw membership.
Heeft u eerst moeten inloggen?
Dan komt u op de member page;

Daar kunt u uw gegevens aanvullen / aanpassen etc.
Scrollt u verder naar beneden dan vindt u daar de Nederlandstalige memberships.
Klik op het aangeschafte membership en u heeft toegang.
Ik ben al member en wil een product toevoegen.
Kies uw product.
Of ga naar uw memberpagina -daar staan alle memberships voor u paraat.
Kies daar uw product en u komt op een members infopagina.
Klik door naar de pagina met het inschrijfformulier……
Scroll helemaal naar beneden – zie voorbeeld.
Onderaan het inschrijfformulier – onder inschrijven – ziet u LOGIN staat.
Daarop klikken, inloggen, betalen en klaar.
Via uw memberpagina en het dropdown menu op de home-pagina kunt u telkens weer direct naar uw memberships.
